Thursday 4 August 2011

5th August 2011

assalamualaikum kpd sume insan yg brnme ISLAM...mle2 skali aku nk mnx maap krn da lme x update blog aku nie...as korg sume tau ble da smbung stdy nie,cbuk la ckit kdg2..uh yg x smpat nk update blog uh..

so aku skrg da msuk second part of the sem sbb aku bru jer mid-sem exam last week...sume alhamdulillah ok juz arb jer aku fail...huhuhu..so lps nie aku kne la struggle dlm arb ckit...tp xper la..da tkdir cmtu an..so aku trime jer la..huhuhu...dlm bulan nie mcm2 jd..ada yg mnis mahupun yg pahit...maybe ada yg xtau,aku dgn jiha da xder pape..ntah la..aku xtau apa slh aku sbnrnya..tau2 dye mnx aku lpe an dye..apa slh aku..?hmmmmm...aku da xtau nk pkir apa ckp apa lg...aku brdoa dye tau aku syg dye sgt2..as a brother,aku syg dye..hmmmm....tp xper la...aku doa an dye epi...msuk nie aku rse da lme la jgak kitorg lost contact...yer la..da org x sudi an..?fb un aku da x jmpe lg da..tp aku hrp la sgt2 dye epi..hmmmmm...ntah la..aku sering trtanya-tanya apa yg trjd smpai dye ckp cmtu...aku juz nk tau..aku nk tau sgt2..i want a answer..at least bgtau la reasons nape dye wat cmtu...hmmm..tp bak kte org,dlm byk2 berita buruk uh msti ada terselit berita baeknya...

28 July 2011 merupakan tarikh keramat bg aku dgn Capital A..msuk ari nie hubungan kami da trjalin slame 9 ari da..hehehe..alhamdulillah dye trime aku seadanya n aku trime dye seadanya..bg aku,mate dye la mate yg kedua terindah prnah aku lihat..yg 1 msti la mate parents aku..hahaha...aku brsyukur sgt2 dpt Capital A...dye hadir tepat2 pd saat aku frust tunggu i*a...so i'm so sorry to i*a..i wish i can make Capital A epi n Capital A can make me epi too...aku xnk lg jd mcm dlu..ejad dlu n ejad skrg laen..hmmmm...so uh la 2 story yg brlaku spnjang aku x update blog nie...huhuhu...ada byk lg story,tp aku rse xyah la aku citer an..aku mnx maap skali lg coz da lme x update blog nie..so c u all in the next update..k bye..
assalamualaikum...

-u is MUSLIM so behave like ISLAM-

1 comment:

  1. pecah tembelang!
    da ada awek rpanya...

    ReplyDelete