Saturday 25 June 2011

Pagi yg gelap


setiap pagi wajahmu muncul dimataku
setiap pagi kau mengucapkan kata cintamu
kau menabur janji kau akan setia
kau berjanji tidak akan meninggalkanku
tapi kenapa kau pergi
meninggalkan aku sendiri
sendiri meneruskan idup ini
tanpa menghiraukan rayuanku
apa sudah jadi pada janji-janjimu slame nie...??
janji yang kau akan tetap bersamaku
janji kau akan terus disisiku

mengapa cepat benar kau pergi..??
pergi meninggalkan kenangan kita
kenangan tika suka dan duka
kenangan tika kau sihat mahupun tika kau diatas kerusi roda
hancur hatiku saat kau pergi
namun apakan daya aku terpaksa
melepaskanmu pergi
tidak ingin aku melihat kau derita lagi....
tidak ingin aku melihat kau mnangis menahan sakitmu itu lagi
biar pun sakit,aku terpaksa melepaskan kau pergi daripada kau menderita sakit sebegini
namun setelah kau pergi
kenangan kau kembali menjemputku
lalu sudah terbukti aku memang ternyata tidak dapat melupakanmu sayang.....

No comments:

Post a Comment