Sunday 7 August 2011

Bikin gua pns la weyh...~!!!


assalamualaikum...ermmmmm....aku tulis blog bkn utk mngutuk sape2 mahupun menghina org...tp aku skit ati sgt dgn sorg mamat nie...yer la..mne x bengang..ada sorg insan nie,dye wat bisnes..aku x mrh la sgt dye wat bisnes tp jgn nk brkire sgt la...dye hack internet org un nk brkire ke apa..?ey..!!cial la...!!bkn dye yg byr un...dye nk kne an bayaran plak...mcm dye punyer la sgt...ey..!!cial la..!!laen la weyh klau internet nie dye yg byr,dye yg punyer...klau da org @#$&^! uh,mmg ttap prngai dye cmtu la jgak..

aku mmg xnk cri gado..tp klau da lme2 cmnie,mnyirap aku dibuatnya...jgn smpai aku da pns gler thp gaban da la..xyah la weyh wat mcm internet nie dye yg punyer...pdhl internet blik bwh nie yg punyer...kau mkn duit org kau tau x..!

p/s:klau sape2 yg trase,uh la orgnya...so SHUT UP..!!n go away...!!jgn wat bdk2 bilik nie brpcah blah...!!

2 comments: